Marketing a management pro SŠ a vyšší hotelové školy

Marketing a management pro SŠ a vyšší hotelové školy

Vaše cena s DPH
179,00 Kč
Kód
FO1402
Autor
Kynclová J., Karásková E.
Edice
1. vydání
Rozměry
150 x 205 x 10 mm
ISBN
978-80-7373-061-1
Rok vydání
2010
Počet stran
152
Vazba
Měkká



Učebnice seznamuje žáky se základy marketingu a managementu a s jejich významem v oblasti poskytování služeb v hotelnictví a cestovním ruchu. Žáci poznají prostředí marketingu, typické pro výše uvedený obor, naučí se používat jednotlivé nástroje marketingového mixu, analyzovat silné a slabé stránky hotelu, jeho příležitosti, ale i ohrožení v konkurenci. Pochopí vývoj managementu a osvojí si jeho základy, poznají jednotlivé manažerské funkce. Analyzují prostředí managementu, charakterizují osobnost manažera.
Dokumenty v aktuálním umístění:
  • Žádné dokumenty
Dokumenty v aktuálním umístění:
  • Žádné dokumenty
Mohlo by Vás zajímat